صندلی داققققق
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 22:13 :: نويسنده :

 همکلاسی عزیز پرسیده:


لطفا نظرتون را راجع به اين كلمات بگيد 

باشه ;)

رشته اقتصاد

دنیایی برای زندگی

استاد حري

فداش بشم (جدی نگیرین... جو گیر شدم یه چیزی گفتم!)

خطهاي دانشگاه

شلوغی،خستگی،زندگی دانشجویی بامزه


استاد آمار

آمال ندارم که...(ولی ازش راضیم.به من که تا حالا آزاری نرسونده)

بيل گيتس

بابابزرگ مهربون


استاد ايراني

ببخشید نمی شناسم

مختاري

همش تقصیر اینه (یه نگا به اسم من بندازین خودتون متوجه می شین)


دخترهاي كلاس

انصافا حتی یک مورد بی جنبه مشاهده نشده

ولی بچه ان

مثل پسرای کلاس

D:


پرحرف كلاس

خودم می دونم منم

ساكت كلاس

غیر از جمع کثیری از دخترا (که من نمی فهمم واقعا چرا؟؟؟ مگه نمی گن دختر باید زیاد حرف بزنه؟)،فرزین 


عاقبت كار در اقتصاد

حری و دلار های صمعی بصریش

مرموز كلاس

خانم کاوه آهنگر و خانم ابراهیمی و آقای ایران نژاد و خانم پویان (امیدوارم به کسی بر نخوره چون از نظر من مرموز حرف بدی نیست. مرموز مرموزه)



نظرات شما عزیزان:

18
ساعت16:54---7 شهريور 1392
جواب های عالی داده.مخصوصا مرموز کلاس

ساعت14:45---20 دی 1391
بازم يه قسمت از سوالام ثبت نشد ولي اشكال نداره
دوباره (قبلا اينارو نوشتم ولي ثبت نشد )
الهي هميشه تو كارات موفق باشي و توي رشته مورد علاقت ادامه تحصيل بدي
و از اينكه منو تحمل كردي و ميكني ممنون و خسه نباشي واسه جواب دادن به سوالا
(اميد)


omid
ساعت14:26---20 دی 1391
بهترين خواننده ايراني وخارجي (ميدونم خيلي طرفدار خارجيا هستي)

نظرتو درباره هركدوم بگو
لحظه بارون:



مرگ:

فناوري
سامسونگ
اپل



براي هر كدوم يكي از بچه ها رو نام ببر داداش
با جنبه ترين
بي جنبه ترين
اجتماعي ترين
ساكت ترين
اخمو ترين
با سياست ترين
واسه اين شغلا هم يكي رو بگو
آبدارچی:
منشی:
مشاور:
مدیر:
خانه دار:
تاجر:
استاد:
ورزشكار
بازيگر

مـــــــــــــــــــــــــن چه جور ادميم
اعضاي هيئت دولتو از بچه هاي كلاس مشخص كن اگه يه روز رئيس جمهور بشي



omid
ساعت14:16---20 دی 1391
يه راه كار واسه تامل بيشتر بين بچه ها مخصوصا اونايي كه ميگي خيلي ساكتن و ارزبقيه جدان

(من اسم نويسنده رو درست نوشتم اون پايين تو نويسنده ها نگاه كن نوشته محمد


omid
ساعت14:00---20 دی 1391
من سوال نپرسيدم من نميخوام من سوال دارم ازت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User