میلاد امام رضا
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 22:32 :: نويسنده : فاطمه شريفي

میلاد شمس الشموس خسرو اقلیم طوس مبارکباد

 

آقامون آهو رو ضامن شده باز

آقامون مهمون دلها شده باز

آقامون اومده به شهر غریب

آقامون سرور دلها شده باز

یا امام رضا



نظرات شما عزیزان:

golsarayshab
ساعت12:32---29 مهر 1391
سلام عزیزم منتظر کامنت شما تو وبم شدم ولی شما نیومدی شاید دوست نداشتی ولی فکر کنم یکی دیگه بجای شما به وبم نظر داده ...چراااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:سلام به خدا من هر چی واستون نظر میذارم همش میگه تبلیغیه تایید نمیشه[ناراحت]


golsarayshab
ساعت14:15---9 مهر 1391
سلام عزیزم مرسی شما لطف دارین راستی من هر کار کردم نتونستم با وب شما تبادل لینک کنم بگین چه کار کنم

golsarayshab
ساعت12:32---9 مهر 1391
سلام من تازه وب شمارو دیدم خوشحال میشم که به منم سر بزنیدپاسخ: خوش اومدی عزیزم چشم حتما

omid
ساعت22:34---8 مهر 1391
چقـבر سختـ استـ







کهـ لبریــز بــاشی از گفتـטּ ولی





בر هیچ سویت محرمی نبـاشـב. . .

پاسخ:اره خوب اینم دنیای ما ادماست دیگه


فرزین
ساعت20:10---7 مهر 1391
افرین10امتیاز
پاسخ: يعني الان ١٠ به صفريم ديگه اره؟
پاسخ:نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User