اینترنت چیست...(طنز
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 13:11 :: نويسنده : فرزین دیده بان


به نام خدا

 

موضوع انشا: اینترنت چیست؟

 

بانام و یاد خدا انشای خود را آغاز می کنم. معلم به ما گفت در مورد اینترنت بنویسیم. من از اینترنت خیلی سرم می شود و در خانه مان اینترنت پرسرعت داریم.

 

 

 

اینترنت کاربرد های بسیار بسیار بسیار فراوانی دارد. مامان ,بابا, برادر و خواهر من از اینترنت خیلی استفاده می کنند. هر وقت برادرم پای اینترنت می نشیند همه اش مواظب است کسی به کامپیوتر نزدیک نشود و خیلی خیلی به حریم خصوصی اعتقاد دارد. هیچ وقت به من یاد نمی دهد که چه کار می کند، می گوید بزرگ می شوی یاد می گیری.

 

 

 

خواهرم همه اش به سایت های مختلف سر می زند و موقعی که پشت کامپیوتر می نشیند که تحقیقات دانشگاهی اش را انجام دهد یه حرف هایی می زند که نمی شود در انشا نوشت اما همه اش به سرعت اینترنت مربوط می شود.

 

 

 

ما اینترنت پرسرعت داریم ولی هر وقت می خواهم به سایت باشگاه مورد علاقه ام سربزنم باید مدتها صبر کنم، آخر پشت سر هم پیغام خطا می دهد برادرم می گوید مربوط به سرعت است و با چراغ نفتی کار می کند.

 

 

 

من نمی دانم حالا که برق آمده چرا کاری نمی کنند اینترنت هم برقی شود.

 

 

 

خواهرم می گوید کابل با کشتی قطع شده و دارند تعمیر می کنند. کاش این کشتی ها می فهمیدند ما کار داریم قبض آب،برق، گاز تلفن و ... باید اینترنتی پرداخت شود. دانشگاه ها اینترنتی ثبت نام می کنند و تازگی هر کاری می خواهی بکنی می گن از طریق سایتمان اقدام کنید، اما نمی شود.

 

 

پدرم می گوید همه تقصیر ها به گردن اینترنت ملی است و اگر راه بیفتد فاتحه اینترنت خوانده است. من نمی دانم اینترنت ملی یعنی چه اما می دانم مردن چیز بدی است خدا کند اینترنت نمیرد وگرنه من دیگرنمی توانم بازی کنم و عکس ببینم.




نظرات شما عزیزان:

sharifi
ساعت19:54---10 مهر 1391
عیب نداره حالا گریه نکنین پاسخ:گریه نمی کنم بلکه می خندم

sharifi
ساعت8:46---10 مهر 1391
بچه محله ماست؟! پس تا حالا كجا بوده؟پاسخ:اميد:در خوابي ناز
پاسخ:از قبل بوده ولی دیروز هرچی دلش خواست به من گفت


sharifi
ساعت18:29---9 مهر 1391
اخ جووووووون دعواپاسخ:چی؟شما هم فقط منتظر هستید.ولی من نابودش کردم
پاسخ:lميد:ميس شريفي ما كه دعوا نكرديم اين pesبچه محله بابا


بزرگترین قهرمان pes
ساعت15:49---9 مهر 1391
ببخشید بیدارت کردم کاشتم یه گل داد میخوای بیا ببرش پاسخ:نه به کارشما بیشتر می اید.میخندی؟

بزرگترین قهرمان pes
ساعت15:27---9 مهر 1391
سلام امید جون ما با فرزین مثل دوتا داداشیم وبا هم زیاد شوخی میکنیم این یه موضوع کل کل بود فقط همین وگرنه فرزینو مثل داداش خودم دوست دارم و مرسی که به وبم سر زدی خوشحال شدم.پاسخ:چی امید جون<دادش<کل کل>دوست داشتن> بچه تو توهم زدی .اگر دلت ریش شده ریشه را بکار شاید گل بده

بزرگترین قهرمان pes
ساعت14:09---9 مهر 1391
سلام عزیزم چرا وقتی نمیتونی جواب درست و حسابی بدی پای دوستتو وسط میکشی اوشون واقعا آدم باشخصیت وبا احترامی هستند چون مطلبی که گذاشتند واقعا آدمو تحریک میکنه و من فقط چون از مطلبشون خوشم اومد و فهمیدم که انسانه بزرگی هستند دعوتشون کردم به وبم و اگه بیان باعث افتخاره بنده است در ضمن شما اگه با هم مشکل دارین خودتون حلش کنید منو وارد اینجور کارا نکنید و راستی یه کم جنبه داشته باش اگه یکی بهت نظر داد سعی کن بهش فکر کنی تا اینکه اونو محکوم بدونی من هروز به وب شما سر میزنم واگه دوست نداشتی برای شما نظر نمیذارم برای دوستتون نظر میذارم چون واقعا از شخصیتشون خوشم امد . بدرود.......پاسخ:اميد:تو چرا ادرس وبتو نميذاري بهتره اين بحثو تموم كنيد دوست منم ديگه تمومش ميكنه مرسي ازت دوستي كه هر روز مياد

بزرگترین قهرمان pes
ساعت12:41---9 مهر 1391
کی میخوای به روز باشی کی میخوای جلوی دوستات سرتو بالا بگیری آخه من چقدر نصیحتت کنم عزیزم بیا به وب من تا به روز بودنو یاد بگیری ناراحت نشی مثل نصیحت یک پدر به فرزندش بهش عمل کن باشه پاسخ:من همیشه به روز هستم بعضی وقت ها هم جلوتر شما به فکر خودت باش.حرف هایت شباهتی به ادم های بزرگ نمی دهد بیشتر به بچه شبا هت دارد.دوست من شما را نمی شناسد وگر نه خوش امد نمی گفت.می خواستم حرف های دیگری هم بزنم ولی اینجا جایش نیست.ادم وقتی کاری از دستش بر نمی ایدمیرود سراغ......امیدوارم با اینکه بچه هستی معنی حرف هایم را بفهمی

بزرگترین قهرمان pes
ساعت12:29---9 مهر 1391

آخه این کجاش طنز بود چقدر فکر کردی تا اینو نوشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User